Welcome
Login

Zaplatili jste zálohu mimo iFaunu a máte podezření, že jste obětí podvodu?

Jak může iFauna pomoci

DŮLEŽITÉ: Pamatujte, že vstupujete do jakékoli transakce s jiným uživatelem této stránky na vlastní nebezpečí. Vždy používejte platební službu iFauny, abyste se vyhnuli podvodům.

Poskytujeme podrobné pokyny, kdy je vhodné provést zálohu, v Radách pro kupující, které jsou také uvedeny na konci každé stránky inzerátu. Rozumíme však tomu, že někdy existují problémy mezi kupujícími a prodávajícími, které jsou mimo vaši kontrolu. V těchto případech vám budeme pomáhat při řešení sporů, ale nemůžeme zaručit, že obdržíte náležité finanční prostředky.

Kontaktujte svou banku

Rada, kterou vám poskytujeme, je, abyste nejprve kontaktovali banku nebo službu, kterou jste použili k odeslání platby, a požádali o vrácení peněz, protože iFauna nemá žádnou účast na těchto transakcích.

Pokud to nepomůže, můžeme za vás zaslat zprávu (pouze pokud nás informujete a požádáte a součinnost), a požádat, aby vás přímo kontaktovali a vyřešili záležitost. V mnoha případech se situace vyřeší v této fázi.

Další kroky pro vyřešení problému

Pokud v této fázi banka nedokáže poskytnout požadované informace nebo odmítne tak učinit, doporučujeme vám projednat tuto záležitost s policií. Můžeme spolupracovat a poskytnout jim údaje, které máme uloženy v naší databázi, pokud nám bude poskytnuta platná žádost, rádi podpoříme jejich vyšetřování.


Žádáme vás, abyste nám jasně sdělili, u jakých kontaktních údajů souhlasíte, abychom je předali druhé straně, jako formu souhlasu s odesláním příslušných informací.

Abyste nám pomohli plně posoudit podvody s výběrem peněz, byli bychom velmi vděční, kdybyste nám poskytli následující informace, které mohou být relevantní pro vaši stížnost.

Jaké informace nám poskytnout

  • Kopie odkazů na původní inzeráty - i když jsou inzeráty nyní uzavřeny, informace lze získat z historie prohlížeče, kterou máte k dispozici
  • Jakékoli další odkazy na inzeráty z našeho nebo jiného webu, které považujete za související
  • Kopie korespondence mezi vámi a prodávajícím
  • Podrobnosti o jakýchkoli kontaktních údajích, které vám prodávající poskytl, včetně telefonu, e-mailu, adresy atd. - to je velmi důležité pro nalezení inzerátu/účtu, pokud nejste schopni získat odkaz na inzerát
  • Kopie jakéhokoli dohodnuté akce: prohlídky/vkladu/chovu/prodeje
  • Kopie všech dokumentů poskytnutých při prodeji/vkladu/krytí/převzetí zvířete domů
  • Kopie jakéhokoli podpůrného veterinárního posudku
  • Potvrzení o provedené platbě

Pokud potřebujete další pomoc

Pokud vám tento článek neposkytl odpověď na vaši otázku, neváhejte nás kontaktovat kliknutím na tlačítko níže.

Kontaktujte nás


Did you find it helpful? Yes No

Send feedback
Sorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback.