Vítejte
Přihlásit se

Přišla mi notifikace o nové zprávě, v chatu ale žádnou nevidím

Někdy můžete obdržet oznámení prostřednictvím e-mailu nebo push notifikace, že máte novou zprávu, ale když přejdete na chat iFauny, nebo kliknete na odkaz v emailu, žádné nové zprávy se nezobrazí.

Nejčastější příčinou je to, že uživatel, který vám poslal zprávu, se ji rozhodl smazat, než jste si ji mohli přečíst.

Důvody, proč mohl uživatel smazat zprávu, zahrnují:

  • Kupující změnil názor na nákup vašeho zvířete, takže svůj dotaz smazal.
  • Zvíře již není dostupné, takže prodejce odstranil svou odpověď.
  • Uživatel omylem odeslal zprávu nesprávné osobě.

Pokud k tomu dojde a vy už s danou osobou konverzujete, můžete jí poslat zprávu a zkontrolovat, zda je vše v pořádku.


Pokud uživatel smaže první zprávu v konverzaci s vámi, neexistuje způsob, jak mu odpovědět, takže můžete oznámení o zprávě ignorovat a soustředit se na konverzace s jinými uživateli. 


Další možnou příčinou je, že jste se omylem přihlásili do duplicitního účtu. K této situaci obvykle dochází, když uživatel provede registraci pomocí jednoho emailu, ale příště dá "Přihlásit přes Google účet", který je ale na jiný email. Pokud nevidíte zprávy, které očekáváte, v prvé řadě se ujistěte, že jste přihlášeni ve správném účtu. 


Pokud potřebujete další pomoc

Pokud tento článek nápovědy neodpověděl na vaši otázku, samozřejmě nás můžete kontaktovat kliknutím na tlačítko níže.

Kontaktujte nás

Byla tato odpověď užitečná? Ano Ne

Send feedback
Je nám líto, že jsme vám nemohli pomoci. Pomozte nám zlepšit tento článek a napište nám zpětnou vazbu.