Někdy můžete obdržet oznámení prostřednictvím e-mailu nebo push notifikace, že máte novou zprávu, ale když přejdete na chat iFauny, nebo kliknete na odkaz v emailu, žádné nové zprávy se nezobrazí.
Nejčastější příčinou je to, že uživatel, který vám poslal zprávu, se ji rozhodl smazat, než jste si ji mohli přečíst.
Důvody, proč mohl uživatel smazat zprávu, zahrnují:
- Kupující změnil názor na nákup vašeho zvířete, takže svůj dotaz smazal.
- Zvíře již není dostupné, takže prodejce odstranil svou odpověď.
- Uživatel omylem odeslal zprávu nesprávné osobě.
Pokud k tomu dojde a vy už s danou osobou konverzujete, můžete jí poslat zprávu a zkontrolovat, zda je vše v pořádku.
Pokud uživatel smaže první zprávu v konverzaci s vámi, neexistuje způsob, jak mu odpovědět, takže můžete oznámení o zprávě ignorovat a soustředit se na konverzace s jinými uživateli.
Pokud potřebujete další pomoc
Pokud tento článek nápovědy neodpověděl na vaši otázku, samozřejmě nás můžete kontaktovat kliknutím na tlačítko níže.